Czyli informacje zawsze pod ręką

W odpowiedzi na sugestie i uwagi branży logistycznej Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wydała bezpłatną aplikację mobilną, której celem jest usprawnienie dostępu do informacji przewoźników i kierowców.  Aplikacja dostępna jest zarówno na smartfony jak i tablety działające w oparciu o system Android oraz iOS. W najbliższej przyszłości planowane jest uruchomienie również wersji współpracującej z urządzeniami z systemem Windows Phone.

viatoll-aplikacja-mobilna

W czym może nam ona pomóc?

Problemy z praktyczną obsługą systemu były znane od dawna. Brak możliwości zdalnego dostępu i np. sprawdzenia standu konta w trakcie odbywania trasy to tylko wybrane uwagi z pokaźnej liczby propozycji jakie kierowcy i przewoźnicy kierowali w stronę GDDKiA. Na szczęście apele nie pozostały bez odpowiedzi – wpierw wyrażanej poprzez dostęp do informacji przez SMS a obecnie – za pośrednictwem wspomnianej aplikacji.

Wśród jej możliwości wymienić możemy:

  • Dostęp do konta systemowego
  • Sprawdzanie stanu salda
  • Zdalne doładowywanie salda przy pomocy karty płatniczej
  • Funkcja lokalizowania najbliższego Biura Obsługi Klienta
  • i inne…